• Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
    • Onderwijs
      • The leader in me
      • De 7 eigenschappen voor tieners en studenten
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360 graden assessment
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCoveyFranklinCovey
  • Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
    • Onderwijs
      • The leader in me
      • De 7 eigenschappen voor tieners en studenten
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360 graden assessment
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels

Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service

Geef verantwoordelijkheden aan je medewerkers en zet ze in hun kracht.

custoloy-7habscustloy-cmprsd

De uitdaging

Klanten eisen directe oplossingen — hebben je teamleden het mandaat om beslissingen te nemen?

Het is uitdagend om consequent uitstekende klantenservice te bieden op één locatie of met een team, laat staan voor je hele organisatie. Mensen leren wat te doen is niet genoeg. Je hebt een fundament van bekrachtiging en verantwoordelijkheid nodig, waarin iedereen weet dat ze directe beslissingen mogen nemen om klanten te verrassen en te verblijden. Om loyaliteit te laten groeien en daarmee je bedrijf.

“Eén geweldige ervaring bij een klant kan meer waard zijn dan 10.000 euro aan reclame.”

–JIM ROHN

De oplossing

Inspireer medewerkers om klanten te helpen op manieren die hun verwachtingen overtreffen.

We richten ons op de kritische paradigmaverschuivingen die nodig zijn om een duurzame, klantgerichte cultuur te bouwen. Deze nieuwe paradigma’s stellen medewerkers in staat om zichzelf en hun klanten in een totaal nieuw perspectief te zien.

Medewerkers leren:

  • de grootste kansen om het winnen van het hart van een klant te identificeren;
  • dich te gedragen in manieren dat trouwe klanten maakt;
  • dit gedrag ‘top of mind’ te houden;
  • de sterke punten van hun unieke klantenservice te definiëren en te gebruiken;
  • ontevreden klanten in enthousiaste ambassadeurs te transformeren.
PROGRAMMAOVERZICHT

Het resultaat

Slagen met een klant-eerst-cultuur

De meeste klantenservicetraining richt zich op vaardigheden — wat moet je zeggen en hoe doe je het. Bij FranklinCovey kiezen we voor een aanpak die van binnen naar buiten gaat en leggen we focus op overtuigingen en paradigma’s — wie je bent — om een cultuur te creëren waar iedereen klanten vooropstelt.

Deze opleiding is gebaseerd op de fundamentele boeken van twee krachtige leiders in persoonlijke effectiviteit en klantloyaliteit: Stephen R. Covey, auteur van De 7 eigenschappen van effectief leiderschap waarvan meer dan 25 miljoen exemplaren zijn verkocht en Fred Reichheld, auteur van de bestseller The Ultimate Question 2.0, Bain & Company Partner en ontwikkelaar van het Net Promoter systeem (NPS).

Beschikbaar in de All Access Pass

Vergroot je bereik, haal jouw bedrijfsdoelstellingen en beïnvloed prestaties op een duurzame manier met de All Access Pass.

unnamed-2

Ontwikkel de basis skills en competenties voor effectieve medewerkers en teams.

unnamed

Onze meest gebruikte pas biedt alles voor ontwikkeling van medewerkers plus al onze leiderschap oplossingen.

unnamed

De meest uitgebreide pas met alle FranklinCovey content, ook voor specifieke vraagstukken.

Populaire customer-loyalty-oplossingen

Teaser Image
LEADING CUSTOMER LOYALTY

In tegenstelling tot andere klantenservicetrainingen, transformeert Leading Customer Loyalty managers van binnen naar buiten. Zij leren hoe ze drie principes (empathie, verantwoordelijkheid en vrijgevigheid) kunnen uitdragen, te leren aan anderen en verder te versterken. Daarnaast leren ze zes kritische gewoonten die nodig zijn voor loyaliteit.

MEER INFORMATIE

    Over ons

    • Wie we zijn
    • Wereldwijde locaties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy policy
    • Contact

    Kom meer te weten

    • Vacatures

    Volg ons

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Instagram
    FranklinCovey maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om jou relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen FranklinCovey en met FranklinCovey samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten deze website volgen en informatie over jou verzamelen. Zodoende kunnen FranklinCovey en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op “Accepteren” te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies en het gebruik van jouw gegevens vindt je terug in onze privacy policy.AccepterenWeigerenPrivacy policy