• Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
    • Onderwijs
      • The leader in me
      • De 7 eigenschappen voor tieners en studenten
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360 graden assessment
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCoveyFranklinCovey
  • Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
    • Onderwijs
      • The leader in me
      • De 7 eigenschappen voor tieners en studenten
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360 graden assessment
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels

Multipliers van Liz Wiseman

Hoe de beste leiders de intelligentie in hun team benutten en vergroten

OVERZICHT DOEL RESULTAAT MATERIAAL 

OVERZICHT

Wat weerhoudt jouw team ervan om betere resultaten te behalen?

Van leiders wordt verwacht dat ze resultaten boeken, zowel in goede als in slechte tijden. Daarbij worden ze met verschillende uitdagingen geconfronteerd:

 

  • We moeten groeien, maar we mogen geen nieuwe mensen aannemen.
  • We hebben ieders beste prestaties nodig, maar mensen hebben geen tijd en energie.
  • Nu gaat alles goed, maar we zijn niet klaar voor de toekomst.
  • We beschikken over de beste talenten, maar ze voelen zich niet betrokken.

 

In deze situaties kunnen leiders het zich niet veroorloven om talent te verspillen. Dit vraagt van hen dat zij ervoor zorgen dat hun mensen zich betrokken voelen en vol passie en enthousiasme innoveren, problemen oplossen en resultaten boeken.

DOEL

Maak kennis met "Multipliers: Hoe de beste leiders de intelligentie in hun team benutten en vergroten"

Tijdens haar onderzoek deed leiderschapsexpert Liz Wiseman een belangrijke ontdekking: er bevindt zich veel meer kennis en energie binnen organisaties dan wij denken. Leiders spelen een bepalende rol in het benutten van deze capaciteiten. FranklinCovey heeft samen met Liz Wiseman een nieuwe oplossing ontwikkeld die leiders helpt om een multiplier te worden die:

 

  • De ongebruikte capaciteiten binnen zijn/haar team herkent en benut.
  • De energie en passie aanwakkert naarmate teams betere resultaten behalen.
  • Innoveert door nieuwe en gedurfde denkwijzen aan te moedigen.
  • Betere prestaties bereikt door de intelligentie van mensen te vergroten.

 

Multipliers behalen betere resultaten naarmate mensen groeien en teams excelleren.

Bekijk deze video waarin Liz Wiseman de waarde van Multipliers bespreekt.

RESULTAAT

Boek resultaten door ongebruikte intelligentie te benutten

Multipliers is verkrijgbaar in diverse trainingsvormen (live, live online, on-demand). Bij alle trainingsvormen staat praktische toepassing centraal, zodat deelnemers na afloop meteen aan de slag kunnen.

In haar onderzoek deed leiderschapsdeskundige Liz Wiseman een cruciale ontdekking: er zit veel meer intelligentie en energie in organisaties dan we ons realiseren.

MATERIAAL

Programma omvat

We werken samen met Liz Wiseman om overal in organisaties leiders te ontwikkelen als Multipliers. De stem, energie en inzichten van Liz zijn opgenomen in onze nieuwe oplossing, zodat elke leider – altijd en overal – kan leren hoe hij of zij toegang kan krijgen tot de intelligentie van de mensen om zich heen en hoe hij of zij die capaciteiten aan het werk kan zetten. Onze nieuwe oplossing omvat het volgende:

 

  • Deelnemerwerkboek ondersteunt de leerervaring
  • “Accidental Diminisher” kaarten definiëren de negen meest voorkomende “Accidental Diminisher” gedragingen die een negatieve invloed hebben op anderen als ze niet voorzichtig worden gebruikt. De kaarten geven tips voor het herkennen en verminderen van elke gedraging
  • Oefenaarten bieden tools om te oefenen
  • Trainerkit en tools voor virtuele certificering van interne trainers
  • All Access Pass® klanten: deelnemers ontvangen een Jhana® follow-up track van 6 weken

BEKIJK PRODUCT OVERZICHT >

CONTACT

NEEM CONTACT MET ONS OP

We zijn hier om te helpen. Als jij of jouw organisatie hulp kan gebruiken in deze onzekere tijden, neem dan contact met ons op.

NEEM CONTACT MET ONS OP

    Over ons

    • Wie we zijn
    • Wereldwijde locaties
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy policy
    • Contact

    Kom meer te weten

    • Vacatures

    Volg ons

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Instagram
    FranklinCovey maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om jou relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen FranklinCovey en met FranklinCovey samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten deze website volgen en informatie over jou verzamelen. Zodoende kunnen FranklinCovey en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op “Accepteren” te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies en het gebruik van jouw gegevens vindt je terug in onze privacy policy.AccepterenWeigerenPrivacy policy