• Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
    • Onderwijs
      • The leader in me
      • De 7 eigenschappen voor tieners en studenten
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360 graden assessment
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCoveyFranklinCovey
  • Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
    • Onderwijs
      • The leader in me
      • De 7 eigenschappen voor tieners en studenten
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360 graden assessment
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels

Maatwerk training, coaching en keynotes

Kies een FranklinCovey expert voor optimale resultaatverbetering.

Maatwerk training, coaching en keynotes

Kies een FranklinCovey Expert voor inspirerende ervaringen en oplossingen op maat

FranklinCovey heeft een netwerk van senior trainers, coaches, consultants en sprekers met een achtergrond in verschillende industrieën. De achtergrond en rijke trainers ervaring van onze consultants zorgt ervoor dat wij altijd de juiste persoon hebben om de belangrijkste prioriteiten van jouw organisatie te helpen slagen.

Wij doen ons uiterste best om de exacte behoefte van je organisatie waar te maken, beginnend met een verkennend adviesgesprek, gaan we verder met een op maat gesneden ervaring en we sluiten af met de follow-up die nodig is om verwachtingen te overtreffen en te zorgen dat de leerervaring zich vertaalt in een verandering van gedrag en resultaten.

Welke cultuur heb je in je organisatie? Welke cultuur wil je hebben? Hoe hoog staat cultuur op je agenda?

De volgende stap

Ons team staat klaar om je te helpen

  • Neem contact op met je client partner of ons kantoor om de gewenste uitkomsten te bespreken en te oriënteren welke oplossing hier bij past. Het kan dan gaan om een bestaande oplossing of een op maat gesneden oplossing voor jouw organisatie.
  • Kies een trainer of spreker die het beste past bij jouw organisatie.
  • Bespreek verdere wensen en mogelijkheden en laat vervolgens ons team je ontzorgen om een topervaring neer te zetten.

Over ons

  • Wie we zijn
  • Wereldwijde locaties
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy policy
  • Contact

Kom meer te weten

  • Vacatures

Volg ons

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
FranklinCovey maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om jou relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen FranklinCovey en met FranklinCovey samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten deze website volgen en informatie over jou verzamelen. Zodoende kunnen FranklinCovey en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op “Accepteren” te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies en het gebruik van jouw gegevens vindt je terug in onze privacy policy.AccepterenWeigerenPrivacy policy