• Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
    • Onderwijs
      • The leader in me
      • De 7 eigenschappen voor tieners en studenten
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360 graden assessment
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCoveyFranklinCovey
  • Unpredictable Times
  • All Access Pass
  • Oplossingen
    • Leiderschap
      • Multipliers
      • De 4 essentiële rollen van leiderschap
      • De 6 cruciale vaardigheden voor het leiden van een team
      • De 7 eigenschappen van effectief leiderschap
      • De 7 eigenschappen voor managers
      • De 7 eigenschappen – Leider implementatie
      • Ontdek WAAROM – De innovatie wetten
      • Onbewuste bias
    • Strategie uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering
      • De 4 disciplines van uitvoering: Operating system (4DX OS)
    • Productiviteit
      • De 5 keuzes voor buitengewone productiviteit
      • Projectmanagement voor de informele projectmanager
      • Presentation advantage
    • Vertrouwen
      • Leiden met de snelheid van vertrouwen
      • De snelheid van vertrouwen – Basisprincipes
      • Slim vertrouwen
    • Actuele issues live – online serie
    • Jhana
    • Customer loyalty
      • Leading customer loyalty
      • Winning customer loyalty: The 7 habits of outstanding customer service
    • Sales performance
      • Helping clients succeed: Filling your pipeline
      • Helping clients succeed: Qualifying opportunities
      • Helping clients succeed: Closing the sale
    • Onderwijs
      • The leader in me
      • De 7 eigenschappen voor tieners en studenten
  • Samenwerken met Ons
    • Maatwerk training en coaching
    • All Access Pass
    • Client-facilitator certificering
    • Online leren – LiveClicks
  • Tools
    • Resources
    • Inspiratie
    • Casestudies
    • Mission statement builder
    • 360 graden assessment
    • FranklinCovey boeken
    • Portal 2.0 Client Administrators
  • Workshops
  • Webcasts
  • Contact
  • Engels

Helping clients succeed: Filling your pipeline

Bekijk de video met Craig Christensen – Sales Performance Practice Leader.

“Nergens in het verkoopproces bepalen een paar minuten dialoog veel sneller of we onze relatie voortzetten of beëindigen dan tijdens de eerste interactie.”

-RANDY ILLIG, CO-AUTEUR, LET’S GET REAL OR LET’S NOT PLAY

De uitdaging

Wat als er een eenvoudige, systematische benadering van prospecting was die significante, meetbare resultaten verzekerde?

De meeste bedrijven hebben hun doel misschien al gemist en weten het niet eens.

Na meer dan een decennium werken met letterlijk duizenden sales-executives over de hele wereld, hebben we geleerd:

  • De technieken die in het verleden zo goed werkten, werken niet meer vandaag.
  • Sales pipelines zijn te dun en zitten vol met kansen waarvoor het zinloos is om tijd en energie aan te besteden.
  • Terwijl salesteams harder en sneller dan ooit werken, zijn ze gefocust op de verkeerde activiteiten.
  • De meeste bedrijven beseffen niet dat ze hun doelen hebben gemist tot het te laat is.

Het gat tussen 'weten versus doen'

Er zijn veel “goede” salestrainingen beschikbaar voor salesprofessionals. Het geheim is het vinden van een manier om goed te worden in het doen van de juiste dingen!

Helping clients succeed: Filling your pipeline heeft een door experts ontworpen playbook-proces om salesprofessionals te helpen bij het toepassen van wat ze in de training hebben geleerd, over een periode van 12 weken, om te zorgen voor duurzame gedragsverandering.

Return on investment

Helping clients succeed: Filling your pipeline is ontworpen om een duidelijk en aanzienlijk rendement op uw investering te garanderen. Van start tot finish werken de deelnemers aan concrete kansen uit hun praktijk en het meetbaar verhogen van hun resultaten.

Onze belofte: jij en je salesteam kunnen aanzienlijk beter worden in het vullen van de pijplijn door het toepassen van de mindsets, vaardigheden en tools van toppresteerders in een proces van 12 weken.

PROGRAMMAOVERZICHT

  • Helping Clients Succeed: Filling Your Pipeline scoort gemiddeld een 8.6
    Dit is het gemiddelde cijfer uit 12 beoordelingen

  • 10
    Anoniem
    Heel praktisch toepasbaar
    05-03-2020
    • Hoe waarschijnlijk is het dat je dit programma zou aanbevelen aan mensen in jouw omgeving?
      NPS
      10
    • Hoe waardevol was deze workshop voor jou?
      Waardevol
      10
    • Mogen wij naar aanleiding van jouw voorgaande antwoorden eventueel contact met je opnemen?
      Contact
      nvt
    • Hoe mogen wij contact met je opnemen?
      Contactwijze
      nvt
Mede mogelijk gemaakt door Insocial

    Mede mogelijk gemaakt door Insocial

    Beschikbaar in de All Access Pass

    Vergroot je bereik, haal jouw bedrijfsdoelstellingen en beïnvloed prestaties op een duurzame manier met de All Access Pass.

    unnamed-2

    Ontwikkel de basis skills en competenties voor effectieve medewerkers en teams.

    unnamed

    Onze meest gebruikte pas biedt alles voor ontwikkeling van medewerkers plus al onze leiderschap oplossingen.

    unnamed

    De meest uitgebreide pas met alle FranklinCovey content, ook voor specifieke vraagstukken.

    Populaire sales-performance oplossingen

    Teaser Image
    Helping Clients Succeed: Qualifying Opportunities

    Bouw je relaties uit tot strategische kansen terwijl je concentreert op het afsluiten van de juiste deals en de ontwikkeling van de mindset en de vaardigheden van topverkopers.

    MEER INFORMATIE
    Teaser Image
    Helping Clients Succeed: Closing the Sale

    Closing the Sale is gemaakt om salesmanagers en hun teams meer deals te laten sluiten door de mindsets en vaardigheden van de topverkopers toe te passen.

    MEER INFORMATIE

      Over ons

      • Wie we zijn
      • Wereldwijde locaties
      • Algemene voorwaarden
      • Privacy policy
      • Contact

      Kom meer te weten

      • Vacatures

      Volg ons

      • LinkedIn
      • Facebook
      • Instagram
      FranklinCovey maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om jou een optimale bezoekerservaring te bieden, om jou relevante advertenties aan te bieden en om jouw surfgedrag te meten. Met deze cookies kunnen FranklinCovey en met FranklinCovey samenwerkende derden jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten deze website volgen en informatie over jou verzamelen. Zodoende kunnen FranklinCovey en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via sociale media. Door op “Accepteren” te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies en het gebruik van jouw gegevens vindt je terug in onze privacy policy.AccepterenWeigerenPrivacy policy