Leiders in klantloyaliteit gebruiken een superieure service als een concurrentievoordeel om te zorgen dat klanten terug blijven komen – en 70% van een geweldige klantbeleving komt neer op het gedrag van de medewerkers met klantcontact. De vraag is worden deze medewerkers gecoacht om een betere klantbeleving neer te zetten en een hogere klanttevredenheid dan de concurrentie te behalen? Is dit niveau van service consistent in de gehele organisatie?
Customer-loyalty-oplossingen
Elk moment telt bij klanttevredenheid en klantbeleving.
Onze aanpak
Waarom aandacht voor customer loyalty van belang is:
Bij FranklinCovey helpen we leiders om medewerkers te inspireren, trainen en te coachen om een sterkere klantbeleving neer te zetten. Daarnaast bieden we klanttevredenheid metingen om teams inzicht te geven. Binnen twee tot drie jaar zien we gemiddeld een 5-10% stijging in de klantbeleving die een return on investment van 5 tot 10 geeft.
Bekijk de customer loyalty overview met Sandy Rogers, Managing Director Customer Loyalty
Hoe wij helpen
Onze customer loyalty experts helpen organisaties en personen met:
01
Gegevensverzameling
Feedback verzamelen uit een representatieve steekproef van klanten en medewerkers.
02
Real-Time Statistieken
De zichtbaarheid van klantenservice-statistieken vergroten zodat managers real-time feedback krijgen.
03
Rekenschap
Een proces van rekenschap toepassen bij klantenserviceteams zodat de klantbeleving prioriteit wordt.
04
Meten
Meten en verbeteren van de medewerkerstevredenheid en betrokkenheid.